Iratkozzon fel a hírlevélre

Iratkozzon fel az Stellantis Communications hírlevélre, és ismerje meg az összes újdonságot

23 júl. 2014

Új Freemont Cross

Az új Freemont Cross, a Fiat szabadidõjármûvének csúcskivitele. Miközben a Freemont azokat a potenciális vásárlókat szólítja meg, akiket lenyûgöznek az új fejlesztések, valamint tökéletes egyensúlyra törekednek a funkcionalitás és a formaterv között...

Az új Freemont Cross, a Fiat szabadidõjármûvének csúcskivitele. Miközben a Freemont azokat a potenciális vásárlókat szólítja meg, akiket lenyûgöznek az új fejlesztések, valamint tökéletes egyensúlyra törekednek a funkcionalitás és a formaterv között, a modell természetközeli személyiségét kihangsúlyozó Cross variáns különösen érdekes lehet azok számára, akik mindig a saját útjukat szeretnék járni, távolságtól és körülményektõl függetlenül. A Freemont Cross vadonatúj, platinakróm betétes elsõ és hátsó lökhárítóinak, fényes fekete hûtõmaszkjának, ötküllõs, 19 colos Hyper Black keréktárcsáinak, valamint platinakróm színû küszöbtoldatainak köszönheti robusztus, karakteres megjelenését. Az elsõ és hátsó lámpatestek fekete kerete még vakmerõbb személyiséggel ruházza fel a Freemont Cross modellt, kihangsúlyozva, hogy az készen áll az ismeretlen meghódítására.

A Fiat Freemont Cross exkluzív belsõ terében új bõrüléseket találunk, sportos hálós betétekkel és világosszürke díszöltésekkel. A felületek Liquid Graphite árnyalatúak, emellett olyan tételek gazdagítják az alapfelszerelést, mint a 8,4 colos UConnect érintõképernyõs rendszer mûholdas navigációval és tolatókamerával, vagy a hat hangszóróval, 368 W teljesítményû erõsítõvel és mélynyomóval szerelt, prémium Alpine audiorendszer. És ez még nem minden: a Freemont Cross alapkivitelben kínálja a fûthetõ, motorosan behajtható külsõ visszapillantó tükröket, a hat légzsákot, a megvilágított pohártartókat, a kulcs nélküli nyitást és a nyomógombos motorindítást, továbbá a kormányról kezelhetõ audiorendszert és sebességtartó automatát.
A Fiat Freemont ügyfelei kedvük és igényeik szerint alakíthatják ki az autó belsõ terét, hála a harminckét lehetséges ülésbeállításnak és az utastér különbözõ pontjain kialakított, több mint 20 tároló alkalmatosságnak - utóbbiak összesített kapacitása eléri a 140 litert, azaz egy tipikus városi kisautó csomagterének méretét. A második és harmadik sori ülések lehajtásával mintegy másfél köbméteres csomagtér alakítható ki.
Az új csúcsváltozat kétféle motorral rendelhetõ. A 140 lóerõs 2.0 MultiJet II dízelmotorhoz hatfokozatú kézi sebességváltó és elsõkerék-hajtás társul, míg a 170 lóerõs 2.0 MultiJet II választhatóan kézi sebességváltóval és elsõkerék-hajtással, vagy hatfokozatú automata sebességváltóval és aktív AWD összkerékhajtással rendelhetõ meg.

Az aktív AWD rendszer olyan állandó összkerékhajtás, amelynek elektronikus vezérlõ egysége érzékelõk segítségével ellenõrzi a négy kerék tapadását, és eldönti, hogy mikor szükséges hajtóerõt juttatni a hátsó tengelyre. Az elektronikus rendszer az elektronikus vezérlésû tengelykapcsoló (ECC) alkalmazásával modulálja a hajtóerõ átvitelét; ez a tengelykapcsoló csak szükség esetén lép mûködésbe, ami mérsékelt üzemanyag-fogyasztást eredményez.

A Fiat Freemont eleve kiváló piaci eredményeit még tovább javították azok a Lounge és Park Avenue csúcskivitelek, amelyek az eladások több mint 75 százalékát teszik ki, és amelyek státuszát még inkább megerõsítette a Black Code és AWD verziók közelmúltban történt bevezetése - a vásárlók több mint fele ezeket a modellvariánsokat választja. A Fiat Freemont két év fél évvel ezelõtti piaci bevezetése óta több mint 60 000 példányban talált gazdára Európában, most pedig az új Cross modellen a sor, hogy a szabadidõjármûvek kategóriájában még magasabbra emelje a mércét az exkluzivitás és technológia terén.