05 március 2018

Az Alfa Romeo a 2018. évi Genfi Autószalonon

Az Alfa Romeo standjának kétségtelenül legizgalmasabb látványossága a Stelvio Quadrifoglio Nürburgring Edition: az „NRING" emblémát viselő autóból mindössze 108 példány készül, egy az Alfa Romeo fennállásának minden évére. A Stelvio Quadrifoglio Nürburgring Edition jóval több egyszerű autónál: kézzel fogható megnyilvánulása annak a találékonyságnak, kemény munkának és elhivatottságnak, amelyek lehetővé tették akár a legambiciózusabb célok megvalósítását és a fennálló rekordok megdöntését; illetve az elért eredmények felett érzett, szinte érzéki örömöknek.
A Nürburgring Edition „NRING" emblémája méltó helyre került azon a szabadidőjárművön, amely 7 perc 51,7 másodperc alatt tett meg egy kört a legendás versenypályán, és ezzel kiérdemelte a kategória leggyorsabb képviselője címet. A Quadrifoglio elnevezés versenytársai fölé emeli viselőjét. Igaz ez nem csupán a Stelvio, de a Giulia esetében is: a modell elkápráztatja a genfi látogatókat, hogy aztán egy életen át lenyűgözze azt a 108 szerencsés ügyfelet, akik magukénak tudhatnak egyet a különleges Nürburgring Edition modellváltozatból. Az „NRING" emblémával jelölt különkiadás 510 lóerős 2.9 V6 Twin-Turbo benzinmotorja, a nyomatékvektor-szabályozású differenciálmű és a CDC futómű-szabályozás mellett egyedi megjelenést is kap, amely a nagy presztízsű elnevezéssel és az optikai részletekkel együtt az Alfa Romeo kiválóságának ragyogó mintapéldányává emeli.

Nem véletlen, hogy pont ez a két modell nyerte el a jogot a legendás német körpálya nevének viselésére: az Alfa Romeo autói már a harmincas években rekordot rekordra halmoztak a Nürburgringen olyan legendás pilóták kezei között, mint Tazio Nuvolari, aki 1932-ben egy 8C 2300 Tipo Monza, 1935-ben pedig egy Tipo B-P3 volánja mögött nyerte meg a német nagydíjat.
Nem kevésbé emlékezetes év volt az 1966-os, amikor a Giulia Sprint GTA a GT géposztályon belül elsőként ment körbe a 'Ringen 10 percen belül; vagy az 1975-ös, amikor Arturo Merzario 33 TT 12-es versenyautója németországi győzelmét követően a sportautó világbajnokságot is első helyen zárta. Végül, de nem utolsó sorban említsük meg 1993. június 10-ét, amikor Nicola Larini és a 155 V6 Ti a DTM német túraautó-bajnokság legnagyobb presztízsű versenyének mindkét futamát első helyen zárta a Nürburgringen. Az olasz pilóta Nuvolari bravúrját megismételve megsemmisítő vereséget mért a mezőnyre, amelyet rajta kívül kivétel nélkül német autók alkottak.


A genfi autószalon látogatóinak a versenypályák világát idéző izgalmakban lehet része a stand Quadrifoglio területén, ahol a Stelvio és Giulia Nürburgring Edition kivitelek tisztelegnek a modellek által megdöntött rekordok előtt. Ugyanitt csodálható meg a Giulia Veloce Ti modell, továbbá a Stelvio Super, amely a márka új 'Pack Sport' sportcsomagja mellett új bőrborítású műszerfalat és ajtópaneleket is kapott. Mindkét autó Q4 összkerékhajtással rendelkezik. A márka személyiségének elegáns oldalát testesíti meg a Stelvio és Giulia modellekhez kínált Luxus csomag, míg a sportos, testre szabott karaktert a 4C modellcsalád jeleníti meg a kupé és spider kivitelekhez kidolgozott „Competizione" és „Italia" különkiadásokkal.

 

 

 

utolsó videók

összetett keresés

Keresés...

Feladó
Címzett
Keresés